onsdag den 20. juli 2011

All you need...

For a perfekt polish....

Til alle os der stadig, trods shellac bølgen, elsker almindelig neglelak! Alt hvad du behøver for et perfekt og holdbart resulat, er gode redskaber. Personligt kan jeg ikke undvære min stickey base coat fra CND. Den foranker lakken til neglen og giver en god base, så din lak ligger fint og jævnt. Så retter jeg kanterne til med min korrektur pen. Selvom jeg er negletekniker, så rammer jeg stadig ved siden af fra tid til anden. Jeg afslutter altid med min Super shiney top coat, som giver glans, glans, glans og holdbarhed! Og hvis du ligesom jeg ikke forstår det at vente, så fyr den af med en gang Solar Speed Spray. Den gør at lakken tørrer hurtigere, samt giver plejen som vi kender den fra alm. Solaroil. Alle produkter er fra CND, fordi de ganske enkelt er yndlings! Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar